Podejmowanie decyzji jest podstawowym zadaniem każdego menadżera i warunkiem rozwiązywania większości ważnych problemów występujących w firmie. Decyzje są ściśle związane z typem zarządzania proponowanym przez menedżerów, kulturą organizacyjną oraz tym, co chcemy osiągnąć przy danym poziomie ryzyka.
Proces ten dotyczy gromadzenie informacji, sprawdzanie alternatywnych rozwiązań i dokonywanie ostatecznego wyboru ale także a może nawet przede wszystkim aspekt psychologiczny. I właśnie na części komunikacyjno- psychologicznej podejmowania decyzji menedżerskich koncentruje się nasze szkolenie.
Podczas szkolenia uczestnicy:
- Dowiedzą się jak poprawić jakość i skuteczność podejmowania decyzji?
- Nauczą się jakie metody zarządzania i podejmowania decyzji wybrać w różnych sytuacjach?
- Będę wiedzieli kiedy angażujesz w decyzje zespoły pracowników, a kiedy sam podejmujesz decyzje?
- Dostaną wskazówki w jaki sposób można poprawić efektywność realizacji decyzji, uwzględniając odpowiedni poziom zaangażowania pracowników?
Program szkolenia:
- Rola menedżera a decyzje menedżerskie
- Niepewność decyzyjna
- Strategie podejmowania decyzji
- Struktura problemu decyzyjnego
- Przekazywanie decyzji członkom zespołu, monitorowanie wykonania i kontrola efektów
Inne oferty dla firm
-
Wellbeing Pracowników
27 czerwca, 2023 -
Warsztaty relaksacyjne dla firm. Online lub stacjonarnie.
27 czerwca, 2023